دوره های آموزشی

شرکت  سینا طب رضوی دوره های تعمیرات تجهیزات پزشکی و تعمیرات یونیت دندانپزشکی را در شهرستان مشهد برگزار می نماید.
((الکترو شوک ، الکتروکاردیوگرام ، الکتروکوتر، ساکشن ، یونیت دندانپزشکی ، اسپیرومتر، مانیتورینگ علایم حیاتی ، انواع فشارسنج ها ، اصول رادیو گرافی و ……)) زیر نظر اساتید مجرب و مسئولین تجهیزات پزشکی بیمارستانها. کاملا عملی وهمراه با کار با دستگاه های مختلف پزشکی. پشتیبانی از هنرجویان بعد دوره اموزشی.
ادرس کانال تلگرام ما
@imebimieb
می باشد . لطفا عضو این کانال شوید و با هنر جویان ما که شماره تماس آنها در کانال تلگرام موجود است صحبت کنید. از آنها در مورد آموزش های ما سوال کنید و بپرسید بعد از آموزش چقدر درآمد دارند. بعضی دوستان در امد های بسیار بالایی دارند علت را از انان بپرسید . همین طور بدون تحقیق در دوره ها ثبت نام نکنید. اول مفید بودن دوره را مطمئن شوید بعد ثبت نام کنید. بعضی دوستان ۸ دوره را در آموزشگاه های دیگر در تهران و شهرهای مختلف ایران دیدند ولی تنها بعد از شرکت در دوره های ما موفق شدند. این به خاطر دو نکته است اول آموزش عملی و دوم متد گرفتن بازار تعمیرات تجهیزات با بازاریابی منحصر به فرد که در دوره ها آموزش داده می شود.
لذا حتی همه کسانی که در دوره های دیگر شرکت کردند مجدد بایستی در دوره های سینا طب شرکت کنند تا موفق شوند.
دوره های ما از دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی شروع می شود که ۳ شبانه روز طول می کشد. بعد از ان دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی است که ان هم حدود ۳ یا ۴ شبانه روز طول می کشد. بعد از ان دوره تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی است در ۲ روز متوالی و بعد دوره تعمیر تجهیزات رادیولوژی در ۲ روز متوالی دیگر و سپس دوره آموزش تعمیر سونو و اکو ی قلبی است که یک روز است و بعد از آن دوره تعمیرات تخصصی برد و جراحی برد.
دوره ها از اسان به سخت در حدود ۱۲ روز طوری چیده شده که اول دندانپزشکی را دوره ببینید و بعد مرحله به مرحله پیش بروید تا دوره سونو و اکو.
لذا شرکت در دوره دندانپزشکی و بعد پزشکی پایه برای شرکت در دوره های بعدی الزامی است.

جهت ثبت نام:

٠۵۱۳۸۴۰۸۲۵۱
۰۹۱۵۵۱۵۰۷۲۲